0720 482 767

info@anada.ro

sigla

Servicii de promovare online și optimizare website (SEO)

De ce este nevoie de optimizarea website-ului pentru motoarele de căutare?

Pentru că în acest fel site-ul web va putea fi găsit de motoarele de căutare și implicit de majoritatea clienților care caută informațiile de care au nevoie cu ajutorul acestor motoare de căutare.

O poziție în topul rezultatelor căutărilor de pagini web îți poate aduce:

  • potențiali clienți și/sau colaboratori
  • creșterea vânzărilor
  • notorietate
  • o bună imagine a afacerii tale
  • informații despre consumatori și preferințele lor

Optimizarea pentru motoarele de căutare are loc în două etape:

- optimizare site on page (așa-numitul SEO tehnic) care presupune optimizarea codului site-ului web și îmbunătățirea indicatorilor de user experience (viteză de încărcare, site responsiv, ușor de folosit, ergonomic samd.

- optimizare site off page care presupune promovarea online a site-ului.

1. Optimizarea On Page (SEO tehnic) este prima etapă în procesul de optimizare a website-ului pentru motoarele de căutare. Această etapă începe cu un audit SEO, cu analiza vitezei website-ului și continuă cu implementarea modificărilor necesare conform regulilor și standardelor Google. Acestea pot fi:

  • - optimizare metatag-uri (titlu, densitate cuvinte cheie și descriere),
  • - optimizare conținut site, a link-urilor HTML , a tag-urilor imaginilor și a altor tipuri de fișiere care să sugereze cât mai bine care este specificul afacerii tale
  • - creare harta site (sitemap) și înscrierea site-ului pentru statistici Google Analytics
  • - optimizarea vitezei de încărcare a site-ului, un factor de ranking important. Site-ul trebuie să se încarce rapid și să fie ușor de utilizat.
  • - optimizarea site-ului pentru smartphone și tablete (mobile friendly). Pentru aceasta site-ul trebuie sa aibă un design responsive.
  • - securizarea site-ului prin folosirea protocolului HTTPS și redirectarea automată a accesului site-ului prin protocolul HTTP spre accesul folosind protocolul HTTPS.

2. Optimizarea On Page se referă la activități care nu depind de site-ul propriu-zis și se finalizează cu obținerea de link-uri de calitate catre site-ul dumneavoastră ( link building ). Aceste activități pot fi:

  • - înscrierea site-ului iîn directoare web și motoare de căutare
  • - creare și administrare conturi rețele sociale: Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
  • - postare articole și comentarii în social media, directoare de articole, forumuri și bloguri relevante
  • - comunicate de presă

Optimizarea pentru motoarele de căutare este o metodă de creștere a traficului pe site și implicit a vânzărilor care are rezultate pe termen mediu și lung. Pentru rezultate mai rapide trebuie apelat la publicitatea digitală.

Google Adwords este un serviciu de promovare online Pay Per Click (PPC sau plata per clic), fiind cel mai cunoscut serviciu de acest tip.

De ce să alegi Google Adwords ca modalitate de promovare?

  • - Google Adwords este cea mai rapidă metodă de a ajunge la clienții interesați de produse sau serviciile furnizate de firma dumneavoastră. Promovarea începe imediat după achitarea bugetului către Google.
  • - Promovarea prin Google Adwords este eficientă: țintești doar oamenii ce caută produsele/serviciile tale, plătești doar pentru cei ce ajung pe site-ul tău.
  • - bugetul campaniei este ținut sub control deoarece costurile sunt cunoscute exact, în orice moment.
  • - durata campaniei este dinainte stabilită.
  • - rezultatele sunt cunoscute exact deoarece sunt furnizate raportări exacte ale numărului de click-uri, ale costurilor implicate și ale rezultatelor obținute.

Anada IT Services vă oferă servicii pentru crearea de campanii noi Google Adwords , pentru îmbunătățirea campaniilor existente sau servicii pentru crearea unor campanii de remarketing

Etapele unei campanii Google Adwords sunt:

  • - definirea planului de promovare : studiu privind alegerea cuvintelor cheie, stabilirea metodei de promovare și a strategiei, conceperea anunțurilor, stabilirea bugetului
  • - implementarea campaniei de promovare
  • - optimizarea periodică a campaniei prin ajustarea parametrilor în funcție de rezultatele concrete obținute
  • - monitorizarea permanentă a campaniei prin rapoartele de costuri, trafic și comportament utilizatori, pentru atingerea obiectivelor planificate și eficientizarea bugetului

Pentru atragerea vizitatorilor care au părăsit site-ul fără a cumpăra produse sau servicii oferite de dumneavoastră Anada IT Services vă poate ajuta să implementați campanii de remarketing.